Doporučujeme:

Moje kamarádka Bohunka tvoří nádherné obrazy pracnou technikou textilní intarzie. Skrývá se za nimi velké množství hodin trpělivé práce. Podívat na její tvorbu se můžete podívat tady obrazy v kostce

Rande s šicím strojem:

přečtěte si tady

 

Občanské sdružení HEDA:

www.hedaos.cz

 


NOVINKY

arr3Autorské tiskyPřipravili jsme pro vás novou kategorii látek - originální autorské tisky. Jedná se o sérii látek,... arr3Najdete nás na FBNajdete nás na FB - Látky Maroli Trutnov. I zde představujeme naše novinky. Můžete zde najít i... arr3Nově v nabídcePro zákaznice, které rády šijí kabelky, peněženky, pouzdra, penály, plenkovníky apod., jsme... arr3Platební terminálOd úterý 25.10. lze v kamenném obchodě platit prostřednictvím platebních karet!... arr3Šicí stroje a overlockyNově jsme pro naše zákazníky připravili šicí stroje a overlocky. Samozřejmostí je předvedení... arr3Nová služba pro naše zákazníky!Poradíme vám on-line. V pravém dolním rohu se vám zobrazuje okénko, kde se můžete zeptat, pokud si... arr3Sleva registrovaným zákazníkůmPokud se zaregistrujete v našem eshopu, dostanete pro váš nákup a pro všechny další nákupy slevu ve... arr3Dárkový poukazNově v nabídce!!!! Dárkový poukaz je řešením dárků pro vaše blízké. Více se dočtete přímo pod volbou... arr3Poštovné ZDARMA při objednávce nad 2000 KčPokud si objednáte zboží nad 2000 Kč, poštovné platíme my!!!...

KONTAKTY

Olga Lešáková - látky MAROLI
prodejna - Jihoslovanská 31, Trutnov
pro korespondenci - Vlčice 80, 542 41 VLČICE
tel: +420 605 545 160
napište nám
olga.lesakova@seznam.cz
otevírací doba: PO - PÁ 9 - 13,30 14,30 - 17

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 97,00 Kč (3,66 EUR)
naše cena 60,00 Kč (2,26 EUR)
naše cena 28,90 Kč (1,09 EUR)

Novinka do knihovničky:


OBCHODNÍ PODMÍNKY, KONTAKTY
Kontaktní informace

 


adresa provozovny:

Látky MAROLI

Jihoslovanská 31

541 01  Trutnov

www.latkymaroli.cz

 

 

IČO: 72925892

Nejsme plátci DPH

Fakturační adresa:

Olga Lešáková

542 41  Vlčice 80


Olga LEŠÁKOVÁ

olga.lesakova@seznam.cz

olga.lesakova@latkymaroli.cz

+420 605 545 160

 

 

 

 

 

 


 

Jak nakupovat

 

 

Pokud se zaregistrujete, nemusíte výše uvedené údaje zadávat při každém nákupu, stačí si pamatovat váš e-mail a heslo, které jste uvedli při registraci. Navíc budete informováni o novinkách a slevách v našem e-shopu.

 

Procházení zboží

Kategorie:

Látky jsou rozděleny dle hlavních kategorií, které jsou přístupné z levého sloupce. Po rozkliknutí kategorie máte možnost volit podkategorie zvoleného typu látky, které se nacházejí ve střední části stránky výpisu kategorie.

Výpis látek:

Na výpisu látek v kategorii můžete zboží řadit dle názvu, ceny a filtrovat dle barev (viz barvy). Po kliknutí na obrázek nebo na tlačítko „Detail zboží“ se dostanete na detail látky.

Barvy:

Ve výpisu kategorie můžete použít filtr na zobrazení látek konkrétní barvy, usnadní vám to výběr látky, kterou hledáte.

Zasílání zboží a jeho platba:

Při zasílání zboží využíváme služeb České pošty. Zboží, pokud nebylo ujednáno jinak, se hradí dobírkou. Zboží si lze vyzvednout osobně  ve výdejním místě ve Vlčicích č. 80 nebo ve výdejním místě v Trutnově (prodejna MAROLI v budově bývalé polikliniky na Struze, naproti kinu). Adresy jsou uvedeny v kolonce kontakty. Objednané zboží je před odesláním pečlivě zabaleno a pojištěno. Pokud se Vám do rukou dostane poškozená zásilka, ihned tuto skutečnost reklamujte u přepravce.  Poštovné a balné činí 98,00 Kč. U zásilek do Polska se účtuje poštovné dle sazebníku pro země EU a to v celkové částce 210,-- až 350,--CZK. Z tohoto důvodu neodpovídá částce účtované v objednávce.

V případě osobního odběru neplatí odběratel poštovné.

Objednáte-li zboží v ČR nad 2 000,- Kč, budete mít poštovné a balné zdarma! Zásilky určené na Slovensko platí poštovné 210,- Kč v případě objednávky do 2000,- Kč. Pokud objednáte zboží v hodnotě vyšší než 2000,-, zaplatíte poštovné v poloviční výši, tedy 105,- Kč.

Příplatek za dobírku je v ČR i pro Slovensko 35,- Kč.

Balík bude na poště uložen po dobu 14 dní

Zboží je obvykle expedováno do 3 pracovních dnů. Není -li zboží skladem, budete informováni e-mailem nebo telefonicky.

Doporučujeme, abyste si zkontrolovali zboží, zda odpovídá údajům na faktuře nebo dodacím listu. Při zjištění rozdílů neprodleně informuje prodávajícího (do 5 dnů)

Písemné oznámení uplatňuje kupující v sídle prodávajícího: Olga Lešáková – látky MAROLI, Vlčice č.p. 80, 542 41  Vlčice.

Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. V případě pochybení má kupující nárok na jejich bezodkladné a bezplatné odstranění.

Reklamační řád

Úplné obchodní podmínky

Všeobecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě http://www.latkymaroli.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou kupující - spotřebitel řídí se vztahy obchodními podmínkami neupravené občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy obchodními podmínkami neupravené obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel. Podáním závazné objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Kupující je zároveň dostatečně informován před vlastním odesláním objednávky o možnosti seznámit se s obchodními podmínkami a reklamačním řádem.

Vymezení pojmů:

Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.

Dodavatel / prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Kupující - spotřebitel - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Kupující – nikoliv spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.

Uzavření kupní smlouvy – objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Záruka a reklamace:

Na prodávané zboží je pro kupujícího, který není spotřebitelem, poskytována záruční doba minimálně 6 měsíců dle Obchodního zákoníku. Záruční doba pro spotřebitele je podle Občanského zákoníku minimálně 24 měsíců od převzetí zboží.

Postup při reklamaci zboží řeší reklamační řád.

Je-li kupujícím spotřebitel, může do 14 dnů v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku bez udání důvodu od smlouvy odstoupit a zboží vrátit. Příslušnou částku zašleme na Váš účet do 10 pracovních dnů od data přijetí vráceného zboží. Dodavatel si vyhrazuje právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. V případě, že žádáte o výměnu zboží nebo vrácení peněz, zašlete nám výrobek zpět bez známek používání, nepoškozený a nejlépe v původním obalu spolu s prodejním dokladem

Reklamační řád

Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád v souladu s ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále také jen „občanský zákoník“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, upravuje způsob a základní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky spotřebitelem. Je-li kupujícím podnikatel, pak v souladu s ustanovením zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník.

Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou.

Záruka

Na všechny výrobky je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců od převzetí zboží pro spotřebitele a 6 měsíců pro kupujícího, který není spotřebitelem (podnikatel). Jestliže se objeví vada výrobku v záruční době, zašlete výrobek spolu s dodacím listem nebo jiným dokumentem prokazujícím zakoupení zboží v našem obchodě (nebo jeho kopií) a uveďte popis vady a Vámi požadovaný způsob řešení reklamace. V jiném případě bude reklamace řešena v souladu se zákonem.

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. O vyřízení reklamace Vás budeme e-mailem či telefonicky informovat. Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním (např. změna materiálu úměrná délce užívání) a na závady způsobené nesprávnou údržbou a používáním výrobku. Všechny zasílané výrobky procházejí pečlivou kontrolou.

Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající v něm určí podmínky a rozsah prodloužené záruky.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace zaniká nárok zákazníka na jakoukoliv náhradu nákladů souvisejících s vyřízením reklamace.

Práva plynoucí ze zákonné záruky.

Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou v délce 24 měsíců.

Podle charakteru vady má spotřebitel při uplatnění záruky následující práva:

jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.

jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy

jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy

jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

Rozpor s kupní smlouvou

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Pokud jste obdržel(a) od našeho zásilkového obchodu jiný výrobek, než jste si objednal(a) (neúmyslná záměna při balení výrobků) , nebo jste obdržel(a) výrobek vadný, zašlete nám jej zpět, nejlépe v původním obalu spolu s dodacím listem (nebo jeho kopií) a uveďte popis vad. My Vám bezplatně zašleme výrobek správný (resp. bezvadný).

Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.

V našem novém e-shopu přejeme příjemné nakupování.